Pirkdami m?s? gaminius, atid?iai per?i?r?kite m?s? pristatymo s?lygas. ?ios s?lygos bus taikomos bet kokiam u?sakymui, kur? pateikiate.
Pristatymo mok?s?iai
Si?lome pristatym? ?iais tarifais:
Pristatymo metodas |
Pristatymo mok?stis |
TNT Domestic |
60 eur + PVM |
AR YRA GALIMYB? PRISTATYTI U?SAKYM? ? KIT? ?AL??
Mes nesi?lome tarptautinio siuntimo.
KAS NUTIKS JEIGU U?SAKYMAS V?LUOS?
Jei pristatymas v?luoja, d?l kokios nors prie?asties, mes kuo grei?iau apie tai informuosime ir informuosime apie patikslint? numatom? pristatymo dat?.
Tr?ksta prek?s / Siuntos. Pirk?jo teis?s bei skund? pateikimo terminas
Jeigu tr?ksta prek?s ar siuntos, pirk?jas privalo, per proting? termin?, apie tai prane?ti pardav?jui. Jei siuntos pakuot? buvo pa?eista, apie tai turi b?ti nurodyta kurjeriui. Tokiu atveju pirk?jas per 3 darbo dienas apie tai turi prane?ti bendrovei. Skundai gali b?ti pateikti ne v?liau kaip per 14 dien? po to, kai pirk?jas gavo prekes.
Skundai pardav?jui turi b?ti pateikti ra?tu.
U?sakymo taisymas arba naujas pristatymas
Pirk?jas gali pasirinkti reikalauti i?taisyti defekt? arba pristatyti nauj? atitinkam? prek?. Pardav?jas gali nesutikti su pirk?jo pretenzija, jeigu pretenzijos ?vykdymas ne?manomas arba pardav?jas patiria nepagr?st? i?laid?. Pataisymas arba naujas pristatymas turi b?ti atliktas per proting? termin?.
KLAUSIMAI APIE GR??INIM??
Jei turite klausim? apie gr??inim?, per?i?r?kite m?s? gr??inimo s?lygas: https://dordirekte.lt/refund_returns/
KONTAKTAI
D?l i?kilusi? nesklandum?, su mumis, galite susisiekti:
Telefonu: +370 615 74 141
El pa?tu: info@dordirekte.lt