Pirkdami mūsų gaminius, atidžiai peržiūrėkite mūsų pristatymo sąlygas. Šios sąlygos bus taikomos bet kokiam užsakymui, kurį pateikiate.
Pristatymo mokęsčiai
Siūlome pristatymą šiais tarifais:
Pristatymo metodas |
Pristatymo mokęstis |
TNT Domestic |
60 eur + PVM |
AR YRA GALIMYBĖ PRISTATYTI UŽSAKYMĄ Į KITĄ ŠALĮ?
Mes nesiūlome tarptautinio siuntimo.
KAS NUTIKS JEIGU UŽSAKYMAS VĖLUOS?
Jei pristatymas vėluoja, dėl kokios nors priežasties, mes kuo greičiau apie tai informuosime ir informuosime apie patikslintą numatomą pristatymo datą.
Trūksta prekės / Siuntos. Pirkėjo teisės bei skundų pateikimo terminas
Jeigu trūksta prekės ar siuntos, pirkėjas privalo, per protingą terminą, apie tai pranešti pardavėjui. Jei siuntos pakuotė buvo pažeista, apie tai turi būti nurodyta kurjeriui. Tokiu atveju pirkėjas per 3 darbo dienas apie tai turi pranešti bendrovei. Skundai gali būti pateikti ne vėliau kaip per 14 dienų po to, kai pirkėjas gavo prekes.
Skundai pardavėjui turi būti pateikti raštu.
Užsakymo taisymas arba naujas pristatymas
Pirkėjas gali pasirinkti reikalauti ištaisyti defektą arba pristatyti naują atitinkamą prekę. Pardavėjas gali nesutikti su pirkėjo pretenzija, jeigu pretenzijos įvykdymas neįmanomas arba pardavėjas patiria nepagrįstų išlaidų. Pataisymas arba naujas pristatymas turi būti atliktas per protingą terminą.
KLAUSIMAI APIE GRĄŽINIMĄ?
Jei turite klausimų apie grąžinimą, peržiūrėkite mūsų grąžinimo sąlygas: https://dordirekte.lt/refund_returns/
KONTAKTAI
Dėl iškilusių nesklandumų, su mumis, galite susisiekti:
Telefonu: +370 615 74 141
El paštu: info@dordirekte.lt